Ceritera Chenta

Bila Jari Bergerak dan Menari..
Mulut Terkunci Rapat..
Hati Mula Bercerita..

dah bernikah selama

Daisypath Anniversary tickers

First Baby

Lilypie Third Birthday tickers

Second Baby

Lilypie First Birthday tickers

Pages

About Me

My photo
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah. ID 933100 SMS/Whatsapp : 0176347015 Fb page : we care your health and beauty COD sekitar Cheras,Ampang dan Puchong POS seluruh Malaysia

Thursday, September 11, 2014

Pad untuk femenin BIO SELEZA

Salam dan hai
Ai is baru tau okeh..yang selama ini..dari anak dara ai pakai tuala wanita yang bole menyebabkan penyakit yang paling ditakuti oleh wanita2.

Tuala wanita di pasaran kebanyakannya diperbuat daripada kertas terbuang eg paper lama, tisu, kotak i.e. 'recycled paper' atau pulpa kayu yang di lunturkan i.e. 'bleach' dgn bahan kimia pemutih? Jika digunakan dalam masa yg panjang boleh mengakibatkan masalah di atas & jika dibiarkan berterusan mungkin mengakibatkan cyst, fibroid, kanser ovari, kanser pangkal rahim dsb.

Lepas ai tengok MIL tunjuk demo pasal pad ni..ai is terkejut..ngeri okeh.
So..ai is da bertukar kepada BIO SELEZA pad da..harga da tak penting..yang penting rahim ai terjaga dan ai nak guna lama rahim ai ni...

Ada yang kata kalau nak kena tu kena jugak tapi sekurang-kurangnya kita kenalah berusaha untuk mengelakkannya..betul tak jemah2?

SESUAI UNTUK SIAPA?
—————————-
✔ Semua golongan wanita untuk kegunaan semasa haid & pantiliner untuk kegunaan harian
✔ Ibu mengandung : memberi tenaga, mengelakkan masalah keputihan, ‘kencing kotor’ & terkencing semasa batuk/bersin
✔ Lelaki : membantu masalah angin pasang, buasir, memelihara “kelelakian” & pelbagai lagi fungsi lain melalui tenaga Bio Velocity & FIR
✔ Kegunaan lain :
-letakkan di dalam kasut (utk keseimbangan badan, nyahbau)
-’kool fever’ semasa demam
-tampal dalam anak tudung utk kesegaran & masalah migrain
-koyok utk melegakan kesakitan sementara
Dengan #BioSeleza, TIADA lagi masalah :
keputihan, kekuningan, kehijauan!
haid tak stabil
vagina gatal2 & berbau
masalah hormon, sukar hamil
pening, kurang tenaga ketika haid
pad BOCOR


BIOSELEZA vs. PAD LAIN
——————————-
Menampung sehingga 150ml cecair TANPA sebarang KEBOCORAN (normal max haid 50ml)
Membekalkan OKSIGEN & tenaga BIO VELOCITY (BV) yang menyeimbangkan tenaga ELEKTROMAGNETIK kepada pemakai. Tiada lagi masalah letih, lesu, pitam ketika haid
Mengandungi nano perak & ion negative untuk membasmi 99.99% bakteria & Far Infrared Rays (FIR) untuk melancarkan peredaran darah
[TEKNOLOGI BV DI'PATENT' KAN, TIADA PAD LAIN DI DUNIA YANG BERTINDAK SEBAGAI 'BOOSTER' TENAGA & MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH SAKIT PUAN SEPERTI BIO SELEZA]



berminat nak tahu lebih lanjut..boleh wassap ai 
0176347015
fifie haiza

ai juga bole buat demo untuk anda!!

Sunday, June 1, 2014

Naik KTM ke ipoh

Salam..

Wah pestime balik kg hubby naik train..saje bawak anak2..paling excited ziyan la kan..tp train x gerak lagi..dia da selamat zZZZZZZzzzz da...hahahah.zara??ermm sore dia je dlm train tu..bising!!! Best la naik train..2 jam 20 minit da sampai..klu naik kete..dgn jem lg..mau 2 pagi bru smpi..sbb tgh buat jalan kan...beside we choose train sebab hubby balik keje kul 6.30..klu nk balik kg kompom dy drive smbil mata tutup..hahha..ngantuk weh..

Ok la tepek gambo..tp x tau la gmbr tu kat atas ke kat bawah..

Peace